Sunday, November 7, 2010

Geometry & Decision Math Books

Naaaa.. siap sudah buku tuk major kita... hihih.. HAsil Usaha Bryan Midir Sdn, Bhd. (wah mcm ada syarikat sendiri dah)... harap2 benda ni dapat membantu kita tuk menghadapi exam yang bakal tiba dalam beberapa hari lagi ... pic kat bawah ni menunjukkan muka depan buku tersebut..


Geometry PISMP Math Sem 2



Decision Mathematics PISMP Math SEM 2


Baru tengok muka depan pun dah mntap kan? belum lagi isi di dalam nya.. jadi kepada sesiapa yg ingin dapat kan buku ni.. sila la berhubung ngan Mr. Bryan (secara Personal) =p


Pa2 pun, kepada Bryan, Truskan Usaha... KO MiMang MANTaP!!!!

-Peace-

_Mr. E_







2 comments:

deb said...

good job

Anonymous said...

Salam...nak tanya bagaimana nak daptkan buku2 untuk MTE3103 dan MTE3104 ni?Dpt share tak??? Thanks....

Christina here....

Post a Comment