Friday, November 12, 2010

Sharing is....... ? Berkongsilah Bah! \\(^_^)//

-Peace-

Pas paper MTE 3104, takda pla orang nak update ni blog, so aku saja2 la post sumtin kat blog ni tuk para pembaca blog yang budiman dapat meminjamkan sekejap penglihatan kamu utk membaca post aku ni.. hahah

B4 aku bagitau tntg apa aku nak cerita (sharing), mari lah kita renung2 dan pikir2 setakat ni dah 3 paper kita duduki kan.. so kamu rasa2 brapa la target pointer kamu sem ni?? hahaha .. kalau kamu tnya "ronald" mesti dia jawab, 'kamu jgn mengizik saya...." x.x

jawapan pelatih cemerlang mmg begitu la kan? :D

Ok. sebenarnya aku nak share 1 benda ngan korang.. korang tau tak gambar rajah berbentuk satu rantaian? bukan macam rantai anjing tu la.. haha.. lebih kurang mcm rantai makanan la gitu.. ahhh! lagi senang nak cakap macam carta organisasi la... tapi ni oraganisasi sesebuah keluarga.. yg pelik nya benda ni dalam B.i .. hihihi..


Dulu2 aku x tahu apa yang dimaksudkan oleh my mother bila dia cakap "xxx tu dua pupu kamu". COnfuse! dalam b.i du pupu menjadi "cousins once removed". Then I found this. now aku dah paham apa yang dimaksudkan dua tiga dan once twice removed pun aku ble paham. Sungguh Informatif!


P/s: right clik kat gmbar ni, then pilih "view image" supaya jelas skit ni gambar.


korang paham ka tak?? hahaha... tak paham, wat2 paham jak la ah.. :P
anyway GUD Luck to All Pismp Math sem 2 (PJM 3102) =)


_Mr. E_

0 comments:

Post a Comment