Saturday, February 6, 2010

GOTONG-ROYONG KERAJAAN SALILIRAN

ari ini, setelah mendapat kunjungan drpd pihak HEP utk menilai kebersihan & keceriaan kelas, penduduk2 kerajaan saliliran mula membuka langkah utk menghiasi kelas. pertama kali dalam tahun ini, hampir semua org memberi kerjasama utk menceriakan lg kelas.

A'am selaku menteri keceriaan memainkan peranan dgn memberi bnyk idea2 bernas serta memberi panduan utk rakan2 lain bagi menceriakan kelas. gambar2 di bawah adalah gambar2 ketika semua org sibuk membersihkan + menceriakan kelas... =)


wah jess, angkat bakul sampah pun masih dpt posing



~PISMP MATHS SEM 1~
design by A'am


Bryan sedang mengatur sampah kat blkg klas


wah!! bnyknya sampah......



Hani terduduk kepenatan membersihkan kelas~



ijam, ummu dan mus sdg menyiapkan hiasan klas....


inilah hiasan yg mereka tgah usahakan... dimanalah mereka nak letak hiasan tu??


aik bryan lg..... tgah mendengar A'am menerangkan perkara2 yg harus dilakukan



semua sibuk dgn tugasan masing2.... ronald... apalah yg ko tgok tu?



huh... ini dia.... azrul sibuk dgn laptopnya... peluang kekayaan kah tu? asdar pula serious lah pulak.....


semasa projek pembersihan ni berlangsung... kelas turut dikunjungi oleh tutor (mr ronald) dan pensyarah Mt1 (mr Naim)....... gambar di atas tu Mr Naim dan Ijam bergambar... masih hensem bha mr Naim


ini dia tutor kelas pismp mt sem 1 iaitu Mr Ronald. orgnya amat baik dan peramah.
Mr Ronald jadi model utk kelas Saliliran.....


sekali lg mr ronald muncul!! ini kali secara candiD lah... jgn kasi taw sir.... hehe.....
mr ronald sdg berbual dgn azrul.... apalah topik diorg?



video
ini video candit gotong royong kelas


itu sajalah laporan saya ari ni ttg aktiviti kelas..... teruskan lg mengikuti perkembangan kelas ini dari masa ke semasa..... hehe..... Matta ne dlm bhs melayu jumpa lg~~

by ~raja katak~

2 comments:

Ronald said...

credits to Raja Katak kerana mengepost kan kerajinan kelas Saliliran ni... wakakaka..
kalau teda HEP p pantau, mmg smua pn mc pasive tu.. hahahaha
btw, kita akan buat sesuatu!!!!

deb said...

good job frenz....he..he

Post a Comment