Wednesday, February 3, 2010

iDea x3


ASSALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKATUH...

aku nak share id
ea yang timbul ni ngan korang la ye... hehe... ini berkenaan dengan logo@badge klas kita... aku rasa pa yang aam dah wat tu mantap gak ... tapi aku try nak edit skit ngan bantuan korang la... hehehe... tgk gmbar kat bawah ni... =)kalau korung tgk jak kompom dah tau kat badge kat atas tu melambangkan apa... hehe... pa kata kalau ubah logo yinyang tu ngan gmbar yg hampir2 mcm kat atas ni... hehe... aku bukan nak korang terima pendapat aku, sekadar pencetus idea tuk korang2 yang kreatif la ba ni...^^,

sekadar perkongsian....

BY:*HeLLo KiTTy*



1 comments:

PISMP MATHEMATICS SEM 4 IPG KAMPUS KENINGAU said...

ijam..cuba ltk pkataan pismpi maths, maths crew '10 ka supaya org tau tu logokita

iko21~

Post a Comment