Tuesday, February 2, 2010

ToLonG La kami . . . . . =.="

Hurmmmm........ penat dah otak ne memikir... diperah.... di picit nda juga pandai2 keluar idea ni.... di mana silapnya.. jangan pla di salah kan ibu mengandung... jangan juga menuding jari pada sesiapa.. hahaha... bermadah panjang lebar pla aku ni kat sini aaa...=P

Takda la, sebenarnya pa yg aku coret kat kali ni just nak sesiapa yang murah hati terutama maths crew tuk tolong "create" 1 lambang or bagde tuk klas PISMP MATH Sem 1 ni.... kan lagi bagus kalau kita ada lambang yg ble jadi trademark kita... kan3? sepa setuju sila angkat tangan... naaa... (mcm en b*****n la pla) hahaha.. aku tak tau la korunk setuju or tak ngan idea aku ni... tapi sejak foundation lagi kita mang ada plan nak wat benda ni kan?? =)

So aku berharap sangat2, sesiapa yang kreatif tu bagi la cadangan tuk wat bagde tuk klas Math ni... manatau kan, idea korunk to hebat2.... baik kasi kuar dari korunk simpan2... hehehe..

Aku pun dah tak tau ni pa nak taip.. karang kalau aku taip panjang2 terkeluar pla semua madah2 aku ni.. kehx3... segala jasa baik korunk2 yg dah ada niat nak wat bagde tu aku dahulukan ngan tenqiu..=) terima kasih baaaaa.... ^^ kalau yang blum ada niat tu pasang2 la niat nak tolong2 kami.. bukan rugi pun tolong kami, myb untung lagi ada la...:P

Before tu aku nak share satu gambar ngan korunk... biar korunk ngat, sedar tak sedar dah hampir 2 tahun kita bersama macam keluarga bahagia kan3?=)


Pic ni tym kita foundation... suma nya muka epy2 belaka? mana yg nakal nya kuar kan... ada yg slumber n stedy jak... hahahah... sedar tak sedar kita dah masuk ke alam Degree.. 1 alam di mana kita bakal menghampiri 1 bidang lain...

Apa2 pun aku berharap kita akan sentiasa UNITE..... =)

All de Bez Frennzzzzzzz... (^^,)

By: *HeLLo KiTTy*

0 comments:

Post a Comment